BANGUNLAH!

Bismillah..Assalamualaikum..Assalamualaikum..Assalamualaikum(sunat 3 kali)  *wajib jawab ye..

Sedarkah kita tentang helah-helah yang dijalankan oleh musuh2 ISLAM..Siapakah musuh-musuh kita?

“....Orang2 Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) shingga engkau menurut agama mereka..”
Al-Baqarah:120
Berdasarkan ayat di atas, tahulah kita bahawa musuh kita ialah org2 Yahudi dan Nasrani. Oleh sebab itu, kita wajib halang daripada diri kita mengikuti sikap musuh2 ISLAM ini. Terdapat sbuah hadis yang diriwayatkan daripada Abu Said al-Khudri r.a katanya:

Rasulullah s.a.w bersabda:
“ Kamu akan mengikuti org2 sebelum kamu sejengkal demi sjengkal, sehasta demi sehasta. Shinggakan mereka masuk ke dalam lubang biawak kamu tetap mengikut mereka.” Kami bertanya: “wahai Rasulullah, apakah yang kamu maksudkan itu adalah orang2 Yahudi dan org2 Nasrani?” Baginda bersabda: “Kalau bukan mereka, siapa lagi?”

Penentangan Yahudi sememangnya berlaku semenjak diutuskan Nabi Muhammad lagi. Tapi apa buktinya??

FirmanNya : “Demi ssungguhnya engkau (wahai Muhammad) akan dapati manusia yang keras skali permusuhannya kepada orang2 yang beriman ialah org2 Yahudi dan org2 musyrik...” (Al-Maaidah:82)

Pernahkah kita mengambil tahu tentang protokol2 Yahudi u menghancurkan umat dunia tanpa mengira agama?? Boleh dikatakan bahawa dunia kini berada di tengan kepungan propaganda media pro-Yahudi; dan mungkin ini adalah hasil protokol Yahudi yg telah ditulis sejak kurun ke-18 lagi!!! SEDARKAH KITA???!!!
PROTOKOL PNDITA ZION, kdg brtajuk “Program Yahudi untuk Menakluk Dunia”. Protokol  ini telah didedahkan oleh Sergius A Nilus..

Pernah x korg dengar cerita tntang pecahnya rahsia org Yahudi untuk menakluk dunia. Namun yahudi yg telah memecahkan rahsia ini berkata: “ xpe..becoz umat ISLAM MALAS MEMBACA?”

So, adakah anda salah seorang muslim yg diperkatakan tu??? Tanya diri..
Ringkasan drpd protokol2 Zionis Yahudi seperti berikut :

Protokol Pertama
“ Cara memerintah yang sebaik2nya ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan bukan dengan perbincangan ilmiah. Hak itu terletak kepada kekuatan. Siapa kuat dialah yang berhak, kerana dalam hukum alam, kebenaran terletak kepada kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai dengan akhlak. Pemerintah yg bpandukan moral bukanlah ahli politik yang bijak. Mereka yang ingin memerintah mestilah pandai menggunakan tipu helah dan matlamat menghalalkan cara. Minuman keras harus digunakan untuk mencapai tujuan itu.”

Protokol Kedua
“ Bantuan2 yg diberikan oleh bangsa Yahudi melalui agen2 Yahudi akan memperkuatkan kedudukan Yahudi.Yahudi akan memerintah bangsa lain seperti bangsa itu sndiri memerintah negaranya, tanpa disedari bahawa mereka telah berada di bawah genggaman Yahudi. Ketua pntadbir yang dilantik untuk mengatur pentadbiran negara terdiri drpd org2 yg berjiwa budak, yg mudah diarah untuk kepentingan Yahudi. Melalui akhbar, Yahudi menggerakkan fikiran org ramai serta mengambil kesmpatan mendapatkan emas, meskipun dari lautan darah dan air mata. Pengorbanan adalah perlu, kerana stiap nyawa di kalangan Yahudi berharga seribu org bukan Yahudi.”
Protokol Ketiga
“ Yahudi akan menjadikan negara bukan Yahudi sebagai gelanggang pertelagahan manusia yg boleh mmbawa huru-hara, setrusnya menyebabkan kmerosotan ekonomi. Yahudi akan berlagak sbagai penyelamat dengan mempelawa masuk ke ‘pasukan kita’ iaitu Sosialis, Komunis dan lain2 yg dapat memberi ruang kepada Yahudi untuk menguasai bangsa yang bukan Yahudi. Dalam alam fikiran Yahudi, wajib ditanam perasaan bahawa semua haiwan iaitu bukan bangsa Yahudi tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah. Ketika itulah senang bagi Yahudi memperhambakan mereka.”

Protokol Keempat
“ Bangsa Yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis drpd hati org yang bukan Yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab serta lain2 keperluan kebendaan. Fikiran org bukan Yahudi mstilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal musuh2 mereka. Akhirnya seluruh kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi.”
Cukuplah empat protokol sja dulu..InsyaAllah, jika dipnjangkan umur n masih diberi nikmat iman u menulis..sy akan terus menulis..
Post pertama ni!~hehehhe
~Ar-Rum~
~ZAFIN~

0 comments: