Showing posts with label sanah hilwah. Show all posts
Showing posts with label sanah hilwah. Show all posts
Salam hard!!!
Sanah Helwah my dear sis
Akak doakan agar awak danadik beradik yang lain terus tsabat di jalan ini dan semoga sentiasa berusaha untuk mejadi murrobbi yang super...
I know you can do it dear
Have faith with HIM
akak nak tulis bnyj, tp xsabar nak upload gambar ni
Lambat sgt buaat entry ni utk awak
Huuuu~
baru balik dari siitng

ASSALAMUALAIKUM~

Terlebih dahulu..sy ingin mengucapkan Alhamdulillah kerana akhirnya sy boleyh sign in untuk mlm ini setelah berusaha dgn begitu gigih untuk membolehkan blogspot ini terima sy..
Syukur Alhamdulillah juga sy ucapkan krana dikurniakan rakan2 yg smemangnya mmberi sokongan sewaktu sy ditimpa kesusahan..
Inilah yang dinamakan sebagai ukhuwah yg sejati..
InsyaAllah~(sedang berusaha ke arah itu)

Baiklah..sebenarnya,niat sy menulis entry untuk kali ini ialah untuk mengucapkan  
SELAMAT HARI JADI (ak pilih merah khas u ko)

Terima kasih kpd ibumu kerana melahirkan seorg gadis bernama syuhada..yg skrg ini merupakan rakan seperjuanganku,dunia akhirat...
Hard, selamat hari jadi taw..Maksudnya, makin byk tanggungjwb yg perlu dipikul,makin dekat dengan-Nya, dan telah banyak pelajaran n pengajaran dlm hidup.
di sini jugak,ak nk ckp yg ak syg ko..InsyaAllah kerana Allah..kerana :

“Barangsiapa ingin (suka) memperoleh kelezatan iman, hendaklah ia mencintai seseorang hanya karena Allah.” (HR Ahmad)

Rasulullah bersabda, ”Barangsiapa yang bersaudara dengan seseorang karena Allah, niscaya Allah akan mengangkatnya ke suatu derajat di surga yang tidak bisa diperolehnya dengan sesuatu dari amalnya.” (HR Muslim)

Insyallah, kite sume akan jadi mcm kluarga..tapi, ak mmg rse ukhuwah yg kuat ngan korang,.Ya Allah,xdpt ak ungkapkan dgn lidah ini,.tapi,ak yakin kita sume ade perasaan yg sme..InsyaAllah..
aku sengaja pilih gambar ni untuk post ni..ak harap kita akan mjadi seperti belon2 itu yg brgerak sme2 dan sling bergantung antara satu sama lain..walaupun brbeza warna dan kandungan gasnyer...
muahx3 (khas untuk sume,bukan Hard je..)
~ZAFIN~

HARD!!!

Sanah Helwah NUR SYUHADA MUSTOFA!!!


Happy birthday!

Allah selamatkankan kamu..
Allah selamatkankan kamu.....
Allah selamatkan NUR SYUHADA MUSTOFA
Allah selamatkan kamu.............................

(OK, yg lagu kat atas ni, cubalah baca konon2nya dinyanyikan oleh semua family kira dengan iringan muzik segala bagai ;p)

Heeee
Ok, Hard ni mmg best
dia kelakar jugak, at times
boleh jd nampak mcm garang
tp sebenarnya cool je, ye tak?
hehe

Ok, hard, best dapat usrahmate mcm Hard
moga Hard success dalam segala yg anti buat
the last teen (ok eventho dah end of year), so make sure u make the best of it!!
GO FOR THE BETTER! INSYALLAH.

Sama2 improve diri.
Kita ada semua family kita - arina, afie, odah, nasrah, syuk, syahirah, naimah n last but not least kak Farah
kita ada each other untuk motivate each other n sama2 ajak ke arah kebaikan yakni sesuatu yang lebih baik

Teringat pulak kata-kata seorang sahabat, apabila dah sampai birthday ni, maksudnya bertambah pendek masa kita kat dunia ni. Maksudnya, kita masing-masing menghampiri tarikh kematian kita yg kita sendiri x tau bila. Jd, jom kwn2, masa kita tak byk dah ni. Kita kena usaha untuk improve diri.

Rabbi yassir walaa tuassir.
InsyaAllah.

OK HAPPY BIRTHDAY HARD!! SAYANG SEMUA!! <3


Oh, lupa plak. Yg ni special from Arina! :)
Semoga ukhuwah yg terjalin antara kita dan rakan2 yg len akan menjadi lebih kuat dr hari ke hari dan ianya adalah berpaksikan keimanan kpd Yang Maha Esa. InsyaAllah.
Aku nak mintak maaf kalau ada apa2 salah silap. Kau kan sporting (tertiru ayat odah. minta maaf ye)


sanah hilwah Syuhada Mustofa !!!

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Syuhada
Allah selamatkan kamu!!!


                              sanah hilwah Syuhada Mustofa!!!!
kek untuk HARD...!!!!special pnyerr,,,,,

haha...hard, !!!!(pggil syuhada rse mcm pggil dri sendri plak)...
Selamat Hari Jadi yg ke 19..
your last teen burfday...
dah dekat nak reach t*****g **i**..haha...

Hard, 
semoga dirahmati & diberkati Allah..
semoga terus kuat & tabah dlm mengharungi perjalanan hidupmu,,
semoga terus tsabat di jalan ini, 
semoga ukhwah antara kita terus berkekalan...
   
" Di sekitar Arsh ada menara2 dri cahaya. Di dalamnya ada orang-orang yang pakaiannya dari cahaya & wajah mereka bercahaya. Mereka bukan para nabi & syuhada' tapi para nabi & syuhada' iri pada mereka"
ketika ditanya oleh para sahabat, siapakah mereka? Rasulullah SAW menjawab:
"Mereka adalah org-org yg saling mencintai kerana Allah, saling bersahabat kerana Allah & saling berkunjung kerana Allah"
HR Tirmizi
..subhanallah...

hard dan sahabat yg lain, semoga ukhwah yg terbina di antara kita ini mendapat redha dan keberkatan dari Allah...amin,,
teruskan bermujahadah sahabat2 sekalian,,,
hard, kalau selama perkenalan kita, aku ade wat salah pape mntak maaf eyh..hehe...gurau je,,hoho...ak tau kau sporting,,,haha,,
btw, burfday ko special tahun nie,,,10 muharram,,,huhu,.,

~ukhwahfillah~
syuhada amran @ odah

p/s: kak farah ckp dye hntr 'surat cinta' lambat sket, hehe,,dye ade hal jap mlm ni,,hee....
aina wish happy birthday dekat kau jugak,,!!!